niedziela, 26 stycznia 2014

Ferie :3

Feriowo ;3

Szkoda, że pierwszy tydzień ferii już minął. Ciekawie było, dużo atrakcji zaoferowała mi Weronika:) 
Odwiedzałyśmy nasze kochane kluseczki, wymęczyliśmy ich troszkę. Ja zaliczyłam glebę, ucierpiał tylko palec, ale miałam piękny lot :3
Kucykowaci i ich miny, najbardziej Figielka gdy tworzyłyśmy mu piękne warkocze i inne rzeczy na grzywie... mina mówiła wszystko (czyli: co one ze mną zrobiły wyglądam jak ofiara). 
---
Pojawił się też Gucio (papużka) która udawała samolot, też szalała pod gazetami ;) 
---
Spadł śnieg, troszkę, ale coś spadło. No to trzeba zabrać sanki i psa i ruszyć w kuligową drogę ♥ 
---
A oto mała fotorelacja ♥ + FILMIK !
---
(przepraszam, ale nie mam weny na pisanie dziś, a chciałam już coś napisać) 

---


A tu taki "+"
















(Gucio, Figiel, Junak, Kamyk) - czyli moja kochana 4 ♥ 

Aura  



Pamiątkowo ;3 

2 komentarze:

  1. djsvbidnvsdfjnb ja chce sesje z tobą ;(((((((
    miała być zimowa ;(

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczne zdjęcie , a kucyki cudowne *.*
    obserwuję . i liczę na to samo ;)
    mint-strawberry.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń