wtorek, 2 lipca 2013

Makro Spam ♥

No Hej :D 

Dziś wróciłam z działki ;x 
Ja z aparatem + Działka = Makro Spam :D
Co tu będę więcej pisać ; p 
Parę zdjęć nawet mi wyszły ;p 
... 
Nie przedłużam oto one.







------------------------------------------------------------------------------
Bez komarów wakacje nie mogą być normalne ;x 
-------------------------------------------------------------------------------------
------------------------------------------------------------------------
Bez książki również ... 
------------------------------------------------------------------------------------
-----------------------------------------------------------------------------------------
Dalszy spam :D ; 
----------------------------------------------------------------------------------------------------------
----------------------------------------------------------------------
Jestem tak zadowolona z tego zdjęcia ♥ Więc nazwałam je ; " Tęczową Rzeką " 
---------------------------------------------------------------------------------------

-------------------------------------------------------------------
Koniec Wyjątków  
---------------------------------------------------------------------------------------
















---------------------------------------------------------------------------------
Na koniec dziwna ja  ;x 
-----------------------------------------------------------------------------------------------
Do zoba ;* 
Jutro prawdopodobnie sesja ♥ 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz