środa, 2 października 2013

Jesień , Jesień...

Witajcie ;) 

Jest już październik , wszyscy już to wiemy.
Więc nowe , kolejne zdjęcia o tematyce jesiennej , zawitają właśnie tu!
Pierwszy dzień... Rozmawianie ze znajomymi.... Umawianie się.... Pytania.... Planowanie...Oraz zadowolenie ;) 
Tak! Kolejne osoby chcą sesje! Jestem z Tego powodu bardzo zadowolona że ktoś chce ze mną "popracować". 
Październik nie jest dla mnie zwykłym miesiącem jak wcześniejsze. 
A więc odbywa się WKF (Wojewódzki Konkurs Fotograficzny) w którym biorę udział. Każdy mój wieczór polega na obmyślaniu co takiego stworzyć żeby powstało to " coś " co zajęłoby chociaż jakieś miejsce ;) 
Dzisiaj wybieram się na "łowy" ehh... nie będzie to łatwe kiedy ma się amatorski obiektyw :/ 
A więc błagam o wsparcie może jakiś ciekawy, coś wart pomysł wpadnie mi do głowy ;)
Trzymajcie Kciuki ! ;) 
[...] 
Przechodząc do wcześniejszego tematu. 
W tej chwili mam zaplanowane dwie osoby do mini sesji ;) 
Co tu więcej pisać? Chyba już wystarczy ;)
A teraz łapcie parę zdjęć ze września ! 




;) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz